lauantai 19. joulukuuta 2009

Joulun alun touhuja





Minulla on eräs entinen työkaveri,joka on jo 87-vuotias, hän on ollut aivan mahtava käsityöihminen ja tässä lapaset jotka hänelle annan joululahjaksi, Nämä ovat iihanat!!!!







Kun ei aina ihan kaikkea jouda itse tekemään niin komensin miehen tekemään kananmunan kennoista ruusukkeita!Olisittepas nähneet ilmeen mikä tuli kun aamusta ehdotin. Näin hän on päivän mittaan ruusut väkertänyt ja ja steariinissa ne uittanut minä sitten vähän vanhasta sinisestä tukkalakasta väänsin värin pintaan, samalla tuli mietittyä niitäkin vappubileitä mistä se tukkalakka jäi joten terapiaksi muuttui tämäkin touhu! Sitten laitan ne hienoon laatikkoon ja ohjeen päälle etteivät luule että ne on leivoksia vaan tarkoitus on takka tai saunanuuni sytyttää!!
On nyt muuten uusi hieno kamera jolla on nämä kuvat räpsitty ja sen käyttöönotto on jo ihan oma juttunsa!



Näitä tonttuja ja muita pikkuesineitä sai paikallisesta kierrätyskeskuksesta muutamalla kymmenellä sentillä jos ei kaikkea ehdi eikä viitsi itse tehdä! Jotenkin ne paketit on hauskempia jos niissä on muutakin kun pelkkä puotinaru!




Pitäisi siivota, pitäisi laittaa tavaroita järjestykseen, pitäisi tehdä sitä sun tätä kun on vapaapäivä ja työssäkäyvän järjestöihmisen asiat ovat aina rempallaan. Yöllä funtsasin mitä kaikkea pitäisi tehdä!
Minä tasan olen Pessyt makuuhuoneen ikkunan,asensin sinne sellaisen vilkkuvan joulutähden joka on kirkkaan punainen ja joka toimii pimeänvalona. Sitten vaihdoin lakanat ja tyynyliinat,pesin ne ja loppupäivän tein joulupaketteja, JOTEN TAAS ENSI YÖNÄ SAA SITTEN FUNDEERATA MITÄ KAIKKEA ON TEKEMÄTTÄ,mutta kun meillä ihmisillä on sellainen tapa että tehdään mielellään sitä mistä tykkää ja minä nyt satun tykkäämään kauniiden pakettien tekemisestä!

1 kommentti:

  1. ompa hienot sytykeruusukkeet... =)
    ja valtavasti oot paketteja taas tehny...siinä minä olen kyllä ihan erillainen..mistähän lienen perinny "pakettiminimalistisuuden"??

    VastaaPoista